torsdag 4 oktober 2007

Det jag skulle behövt idag

är en burk tabletter med namnet Fungera. Går in på det där flygbolagets hemsida men blir bara gråtfärdig av stress. Var finns information på engelska? Jag orkar inte. Känner mig så ensam. Ringer någon som pratar med mig. Hjälper mig att tänka. Hittar den engelska sidan men kan inte logga in. Jag tycks aldrig kunna hålla isär lösenord, användarnamn och kund-ID och det spelar ingen roll hur många lappar jag skriver ner dem på. Jag får ett nytt lösenord. När jag loggar in byter sajten åter språk till tyska. Hittar så småningom den engelska versionen, men får inte sök-funktionen att fungera. Sedan kraschar datorn. Det gör den alltid och endast när jag använder Tele2´s trådlösa modem. Kanske betalar jag fakturan och gräver ner stridsyxan i huvudet på de ansvariga.

Inga kommentarer: