söndag 6 april 2008

För övrigt stod jag häromdagen och diskade och lyssnade på jag vet inte vilken Eldkvarnskiva där dom sjöng något om cigaretter. Och jag blev så sugen att jag gick och köpte ett paket trots att jag inte rökt på åtta år. Så nu har jag ett paket och röker typ. Helt sjukt. Plura made me do it. Snart kommer hans bok också. Det blir något för fansen. Återstår att se hur texterna spelar mot bokformatet. Vart man tagit materialet.
I övrigt har jag skärpt till mig och börjat åka till förorten. Igår var det gröna linjen och balkongpremiär hos enarms-Erik. Kom dit och fick skruva ihop någon ny balkongbänk först. Och jag måste motvilligt tillstå att jag saknar det där shitet. Å andra sidan var det då jag stängde den bildliga balkongdörren som vissa andra öppnades. Idag skall jag testa en helt ny motionsform. Aldrig att jag avslöjar vilken. Det skulle bara bli en massa fel sorts snack.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Pilates? Boxercise? Weck-mit-speck-metoden? Lyft av Les Paul med sträckta ben?
/ML

Anders Sparring sa...

Pole dancing?

Anonym sa...

Sluta röka.

Anonym sa...

Hur står det till?

Anonym sa...

Skriv, mannen, skriv!
/ML

Anonym sa...

Se där, du har till och med fans i Brasilien!

Anonym sa...

Hej Jon Dr Kärlek Klingberg,

Jag e intresserad eller inte. Men de som sänder ut dubbla signaler, hur tänker de och hur ska jag tolka det, eller inte.

Anonym sa...

glömde ?

Anonym sa...

Svar från mig själv: Personen e inte redo men kanske lite förtjust.

Drömma-Lotta sa...

Anonym skriver gulligt men jag är ute efter min Jonfix!!?
Vart är du då, behöver oxå lite klokord från Dr Kärlek ;-)

Anonym sa...

På TV dyker en formgivare upp. Visar ett omslag och en titel som ska sänka Hamberg. Grattis!
/ML

Anonym sa...

Vi saknar dig, kom tillbaka!

Anonym sa...

Katrin Schulman har inte dykt upp på sin blogg på ungefär lika länge som det varit tyst här. Hoppas ingen bestialisk blogg-stalker har spärrat in er i någon mörk håla..