lördag 1 mars 2008

Tips någon?

Ikväll spelar vi med Docenterna på Puben i Skebobruk. Skippa schlagern och kom! Det lär vara nästan utsålt och igår hade vi en rätt intressant banddiskussion på temat "Sova kvar eller åka hem direkt". Idag borde jag köpa flyttkartonger. I mitt liv tycks alla vägar leda förbi Wirströms järn och färg. Jag har gjort ett nytt system i barnens (och min) garderob. Rensat ut. Vikt ihop. Tror jag faktiskt skall föröka ta en bild på hela härligheten och lägga ut när jag är färdig. Det nya systemet bygger rätt mycket på takhöjd, samt ett parti hyllor i papp jag tog över efter en omörning i replokalen. Så får det bli. Bild på bloggen kommer. Snart sitter jag i bilen med en tidning. Det blir det bästa. Det var väldigt roligt att repa igår, trots att vi har kört de där låtarna några gånger nu. I morgon kommer de små igen. Då skall vi på barnkalas och nu måste jag köpa något till en tioåring. Tips någon? Läste just den sista kommentaren på förrförrförra blogginlägget. M.L? Du Maja?

Inga kommentarer: