måndag 18 februari 2008

Några uteslutna möjligheter senare

Någon såg alla män med laptop på ett café där jag brukar sitta. Undrade varför de satt där mitt på dagen. Om de inte hade jobb. Jag undrar det också. Någon borde göra en enkät. Höra vad som är dealen. Jag borde själv gjort det där i Berlin. Det var första gången jag såg nya, supertunna macen. Min pappa säger att dom inte är så bra dock. Jag har all anledning att ha hans ord för det. Idag då: Arbetet fortskred på den vanliga adressen. Efter fyra timmar var klockan ett och det fanns inget mer att ge eller ta. Någon jag jobbar med hade dock mejltjatat om högupplösta jpegs varför jag gjorde slag i saken och ägnade mig åt att leka Ulla Montan längs sveriges vackraste joggingstråk. Nu visar TV:n ett barnprogram om vårtsvin. Eller ähh shit nu är det Bobster – landets mest bokstavsstörda program. Av mig är det inte skäligt att kräva något mer idag.

Inga kommentarer: