måndag 28 januari 2008

Jag är oändligt avundsjuk


Åt just två semlor efter varandra. Jag och GG Allin vill inte konformera ok? Vi vet inte ens vad det ordet betyder. Sedan var jag två timmar på skivbörsen på Hökens. Mötte sedan upp Källa och gav henne Emils lur som jag varit tillförordnad skötare av sedan igår kväll. Han glömde den hos mig igår kväll och verkar inte vara så alarmerat sugen på att få tillbaka den. Det har inte ringt nämnvärt i den heller. Framför allt det förstnämnda vittnar om att min vän bedriver en livsstil som jag har all anledning att vara oändligt avundsjuk på. Han bara är här och nu ju! Och är han med sina barn så är han med sina barn. Och är han ute så är han ute.
Själv är jag som de flesta andra: Jag kan inte tänka en ren tanke utan att veta vad min telefon OCH min dator är. (Stryk den andra samt den tredje meningen i detta stycke) "Men hur rena är dina tankar då?" hör jag någon förnumsigt mumla längst bak. Ja där täppte du verkligen till käften på mig. För övrigt har jag bestämt mig: Vet inte är det nya Hemligt.
P.S. Ville som en liten tribute ovan lägga upp någon bild på GG Allin när han levde och hade hälsan men han såg så hemsk ut då. D.S

Inga kommentarer: