fredag 21 mars 2008

Killen från cafeet

För att uttrycka mig i klartext så åkte just barnen och jag vet inte om jag skall, jobba, sova, motionera, konsumera eller något annat. Kan omöjligen bestämma mig. Nu ringer jag A för att låta honom göra det åt mig men han svarar inte.
"Men gå en promenad i den sena marssolen då" hör jag er tänka och det hade varit ett lätt selekterat alternativ om det inte var för att jag faktiskt är en aning nedsliten av veckans som gått. I morgon spelar Hästpojken och vissa bör gå dit. Dom lär ha en fräschare approach nu har jag hört. Rykten gör gällande att största fyllskallen i bandet just nu ägnar sig åt ett annat projekt. Apropå det så hände häromdagen följande: Jag kommer in på det café som blivit mitt ofrivilliga stamställe sedan jag tröttnat på ett annat. Där sitter en tjej och intervjuar en kille som jag inte vet vem det är. Omedelbart tänker jag att han ser ut som en vilsen ung man som blivit cool igenom att hålla på med det ena eller det andra. Det frustrerande var att inte veta vad.

Inga kommentarer: