onsdag 27 februari 2008

Jag lämnar er nu

Egentligen hade jag tänkt skriva någonting om en djupt störande text jag ikväll läser för kanske tionde gången. Men jag inser att detta inte är forumet. Att vissa saker slår tillbaka på en med automatik likt kronisk pergola. Idag har jag arbetat hela dagen tills nu, förutom mellan nio och tio då jag blev klippt av min frisör Eva. På nästa lilla bloggfoto skall jag visa hur det blev, lovar. Love is in the hair. Många män är kära i sina frisörer. Jag är inte kär i Eva. Jag går till Eva för att hon är bäst. Män. Tänkte på er män för en stund sedan. Hur hopplösa ni är. Jaja nu ser jag hur en massa oskyldiga tar illa upp. Men på det stora hela: Visa mig en man som lyckas med att både vara i ett förhållande och behålla sina vänner och jag skall dra det här solot för dig med vänster lilltå. Förändra strukturer. Snacka med Sisyfos om det. Men nu går jag vidare. Lämnar er. Ni får lösa ert eget. Toodelidoo!

1 kommentar:

Drömma-Lotta sa...

Min frisör är rätt så gay så där går jag bet om jag nu hade velat.
Sedan tänker jag att nog är vi tjejer likadana?
Särskilt under första varaihopåret, då försvinner vi helt upp i VI:et och sedan blir det kanske _lite bättre_.
Sen kan man skilja sig och då försvinner man upp i JAG:et ett bra tag..
Men nu slutar jag skriva för det här är inte min blogg och du svarar ändå aldrig på mina inlägg så...